Vetllada literaria (IX)

Tornant de la darrera entrevista de la setmana he obert el correu.

“M’ha agradat compartir camí. A vegades em passo, quan miro d’apropar-me a la gent, com quan de bones a primeres s’em va escapar això de Pedrito. Però t’haig de dir que m’ha afalagat molt el que he llegit. Ara entenc que anessis sempre apuntant secrets a la teva llibreta, observant-ho tot. Bona sort blocaire.

Que vagi bé per Jordania i més enllà. Bona sort, viatger.”

Firmava la Senda65fx.

Ah, quina llàstima: Punt final del misteri.

Ara ja puc acabar el dia mirant la posta de sol, o anar al hammam, o simplement em perdré perdut i feliç pels carrerons coberts del Gran Basar. I menjaré ametlles crues si tinc gana. I somriuré.

I donant-li voltes al “Què us diré?”.

Responder

