No es mereixen

Ai senyor, que ara no podré dormir bé.

Tafanejant les estadístiques d’aquest meu bloc molt discret, he descobert que hi ha algú que m’envia visites. És la bona gent que em recomana des de Les reflexions de Vilamajor. Moltes gràcies.

Diuen coses de mi que no mereixo. Tal que així i gairebé sense preludi: PAM!


Començaré per MiedosLibres, d’una erudició i bona ploma difícils de descriure, i que posa a flor de pell una vida interior rica on el cor i l’enyorança prenen protagonisme; un romàntic del Segle XXI. Molt actiu a la xarxa, la seva lectura -quasi- diària és el millor que hom pot fer abans d’anar a dormir.


Descobrir aquesta ressenya m’ha frapat. I deu ser cert que sóc romàntic, com diu el ressenyaire, i que sóc, per tant, fàcil a l’exaltació del sentiment, perque en llegir-la m’he emocionat. Això en un primer moment.

Després el neguit m’ha corprès:

Si és cert que el veïns, en comptes de prendre’s una pastilleta ansiolítica per poder dormir, ve fins aquí per abeurar-se a aquest degotall d’angúnies i moments feliços que és aquest meu bloc ¿ara m’hauré de preocupar de no ser massa avorrit? ¿de no ser tant espès com acostumo? ¿M’haig d’angoixar per no decebre als convidats? Hauré d’afinar més, de vigilar més, d’esforçar-me més per satisfer als lectors? (Benvinguts siau, passeu, passeu, com a casa vostra!)

–Doctor, digui-m: perdré la son, potser?

No, no crec que la perdi, la son. Com el Licàntrop (un altre veí blocaire i poeta), sóc de roncar desvergonyit. I estic content i satisfet amb el que faig. I ara per ara, més no puc pas fer.

Com que he decidit dedicar-li temps a la meva vocació, i he descobert la disciplina que imposa un bloc (disciplina que tant em convé), i com que ja gaudeixo d’allò bo que el bloc em dona, sé que seguiré endavant, encara que sigui a les palpentes. No sé ben bé cap a on vaig: ignoro encara el destí; només sé que vull anar fent, escrivint, compartint, avançant. That’s fair enough!

I està bé fer el camí amb amics.

Responder

