13D

El meu poble, Sant Antoni de Vilamajor, vota la consulta popular del 13D per a la independència.

Veig les parets empaperades de pasquins. Els llegeixo. La meva bústia anava plena de paperassa pseudo-electoral. Fins i tot hi he trobat sobres amb la butlleta que m’inviten a dipositar dins l’urna.

Serà el diumenge. Diada gran? Ja es veurà.

Voltaré per les meses electorals d’aquest referendum (ooops: perdó:) d’aquesta consulta popular. Per viure aquest moment del nostre país (oooops, perdó:) de la nostra comunitat autònoma. Per participar-hi, per olorar el moment, per sucar-hi el pa i decidir, a peu d’urna, quin serà el meu vot.

Avui he corregut per arribar abans no tanquessin l’Ajuntament, perque volia em fessin un certificat d’empadronament. El meu DNI no està pas actualitzat, hi figura una adreça que no és la meva. Sense el certificat no hagués pogut votar. El senyor alcalde, sabent que el meu certificat és per votar a la consulta del 13D, firmarà el paper (això m’han dit). Amb aquest paperot a les mans, podré participar al ref…. uis… consulta popular.

Per això he tornat.

Per això i per fer cinc petons a les meves filles.

Responder

